Polityka reklamacji Zakładu Pierzarskiego Ożgo



Reklamacje produktów

Zakład Pierzarski Ożgo dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość swoich produktów. Jeżeli jednak produkt okaże się wadliwy, przysługuje Ci prawo do reklamacji.



Procedura reklamacji

  1. Zgłoszenie reklamacji:

    • Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami mailowo na adres [adres email] lub telefonicznie pod numerem [numer telefonu], podając numer zamówienia oraz opis wady.
  2. Pakowanie i wysyłka:

    • Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie wraz z dowodem zakupu. Produkt powinien być czysty i suchy. Odeślij go na adres:

      Zakład Pierzarski – Konrad Ożgo
      ul. Poznańska 72a
      62-510 Konin

  3. Rozpatrzenie reklamacji:

    • Po otrzymaniu produktu, rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, naprawimy wadliwy produkt lub wymienimy go na nowy.

Koszt reklamacji

Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Zakład Pierzarski Ożgo, jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną.

Kontakt

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące reklamacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.