Zwrot produktów zakupionych online w sklepie Ozgo.pl

 
Zakład Pierzarski Ożgo gwarantuje prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki (nie dotyczy przedsiębiorców niebędących Konsumentami  w myśl art. 22 (1) Kodeksu cywilnego).
 

Procedura zwrotu

Zgłoszenie zwrotu: skontaktuj się z nami mailowo na adres office@ozgo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 (63) 242 42 46, podając dane zamowienia.

Pakowanie i wysyłka: zapakuj produkt w oryginalne opakowanie wraz z dowodem zakupu. Produkt musi być nieużywany i w stanie nienaruszonym. Dołącz wydrukowany i wypełniony dokument zwrotu towaru.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami wynikającymi w zakresie koniecznym do określenie cech i funkcjonowania rzeczy. (Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym, czyli np. rozpakowanie rzeczy z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości wyrobu, sprawdzenie wytrzymałości na określone czynniki, a także  zweryfikowanie stanu produktu pod kątem mechanicznego uszkodzenia lub innych wad. Nie można w przypadku kołdry czy też pościeli położyć się lub spać pod nią.

Produkt wraz z formularzem zwrotu odeślij na adres:


Zakład Pierzarski – Konrad Ożgo

ul. Poznańska 72a
62-510 Konin

Zwrot środków: Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, zwrócimy środki na konto bankowe lub kartę płatniczą używaną przy zakupie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.


Wymiana produktów

 Jeżeli chcesz wymienić produkt na inny, postępuj zgodnie z procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie na wybrany produkt.


Koszty zwrotu

 Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot wynika z błędu Zakładu Pierzarskiego Ożgo (np. wysłanie niewłaściwego lub wadliwego produktu).

 

Polityka reklamacji Zakładu Pierzarskiego Ożgo

 

Reklamacje produktów

Zakład Pierzarski Ożgo dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą jakość swoich produktów. Jeżeli jednak produkt okaże się wadliwy, przysługuje Ci prawo do reklamacji.


Procedura reklamacji

Zgłoszenie reklamacji:

Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami mailowo na adres office@ozgo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 (63) 242 42 46, podając numer zamówienia oraz opis wady.


Pakowanie i wysyłka:

Zapakuj produkt w oryginalne opakowanie wraz z dowodem zakupu. Produkt powinien być czysty i suchy.

Odeślij go na adres:

Zakład Pierzarski – Konrad Ożgo
ul. Poznańska 72a
62-510 Konin


Rozpatrzenie reklamacji:

  • Po otrzymaniu produktu, rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, naprawimy wadliwy produkt lub wymienimy go na nowy.
 

Koszt reklamacji

Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Zakład Pierzarski Ożgo, jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną.


Kontakt

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące reklamacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.